fredag den 27. august 2010

Boller i karry

- desværre ikke den hjemmelavede udgave!

I går var jeg først hjemme fra arbejde kvart i ni og i dag blev den næsten halv syv. Så der har ikke været  meget energi til den helt store gastronomi.

Det blev altså nem mad. Datteren satte ris over, inden jeg kom hjem. Da jeg så nåede hjem, lavede jeg en salat med iceberg, ananas, agurk og en smule broccoli. Dressingen var A38 rørt med lidt salt, peber og ingefær.

Derefter varmede jeg lidt olie i en gryde. Heri kom jeg karry og et revet løg. Og så tog jeg et brev Knorrs karrysovs (ja, det gjorde jeg altså) og kom i sammen med mælk og vand. Da det havde kogt lidt kom jeg kødboller i (og de var heller ikke hjemmelavede) samt et æble i tern. Det blev varmet igennem og så var der aftensmad.

Det kunne sagtens spises og det ser da også okay ud på billedet, ikke? (Men jeg ville nu hellere have haft hjemmelavede kødboller...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar