torsdag den 16. februar 2012

Blogaward(s)



Så blev jeg den heldige modtager af ikke mindre end hele to blogawards!

Jeg siger mange tak til LykkesMad og Basuna's Blog for det :-)

Og så er det jo, at jeg skal sende stafetten videre ved at udføre tre opgaver i forbindelse med awarden:

1. Linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på fem spørgsmål

Jeg vælger at sende Awarden videre til de fem nedenstående bloggere, som jeg synes skriver nogle gode blogs om deres hverdagsliv og/eller som giver god inspiration til min madlavning.

Anne Maries Skriveblok

Gittemay's Blog

Hver dags vegetarmad. Grøntsagsmad Brød og Kager

Grøntsagspigen

Smag på verden

Og så er der lige nogle spørgsmål, der skal besvares:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det begyndte med at jeg læste andres blogs, især dem der handler om madlavning, som er min helt store interesse. Så fik jeg lyst til at prøve selv og indtil videre har det været sjovt at være med.

2. Hvilke blogs følger du?
Som nævnt ovenfor er det især madblogs, der har min interesse, gerne dem der giver inspiration til hverdagsmaden. Men jeg kan også godt lide at læse om forskellige kvinders hverdagsliv. Ikke om de smukke, smarte og perfekte, men hellere om almindelige kvinders måde at tackle livet på.

3. Favorit farve(r)?
Jeg har ingen speciel favoritfarve.Det afhænger af til hvad og hvornår.

4. Favorit film?
Jeg ser mange film og kan lide mange slags. Dem jeg har set flest gange er "Ringenes Herre"-filmene.

5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
I 2006 rejste min datter og jeg rundt i New Zealand i seks uger. Der ville jeg gerne ned igen, fordi det er sådan et fantastisk smukt land. Jeg kunne også tænke mig en tur til Canada, hvor der også er masser af flot natur. Men en storbysferie til Paris igen, ville også være skønt. Fordi der er så meget at se på og opleve.

2 kommentarer:

  1. Hej Anne
    Først nu ser jeg din kommentar på min blog.
    1000 tak fordi de pæne ord, og for at du tænke på mig :-)

    SvarSlet