tirsdag den 28. februar 2012

Flere awards


For nylig modtog jeg to blogawards og nu har jeg sørme modtaget endnu to! Det er helt overvældende, men dejligt, at så mange synes om min blog.

Denne gang vil jeg gerne takke  Frøken Happines og Mini-hakkeren for deres indstillinger.

Jeg vil endnu en gang henvise til de fem nedenstående blogs som jeg med stor fornøjelse følger med i.


Anne Maries Skriveblok

Gittemay's Blog

Hver dags vegetarmad. Grøntsagsmad Brød og Kager

Grøntsagspigen

Smag på verden

2 kommentarer:

  1. Hej

    Og du får sandelig lige en til blogaward, fordi jeg rigtig godt kan lide din blog, som jeg synes er utrolig flot lavet. Jeg håber at du vil give awarden videre til andre gode og spændende blogs med under 100 læsere.

    Du kan læse mere om awarden her: http://www.frukubikslaekkerier.com/2012/02/blogaward.html

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    Mange tak for din blogaward, og for din ros af min blog. Jeg har allerede tidligere henvist til fem bloggere, så dem henviser jeg til igen.

    SvarSlet