lørdag den 8. september 2012

Flyttemad 1

På torsdag sker det...

...flyttemanden kommer og henter Datterens og mine ting for at køre dem til den nye lejlighed i Kolding. Heldigvis har jeg ferie fra i dag, så der er tid til at pakke kasser, slå reoler sammen o.s.v. Men der bliver ikke så meget tid til spændende madlavning, Maden de her dage skal helst være nem og så er der jo lige en del rester i fryseren og køleskabet, der skal bruges. Det betyder, at der ikke vil komme opskrifter på bloggen den næste tid, bare et et billede og en kort beskrivelse af dagens ret.

Hakkebøf med råkost

I dag blev en rest oksefars brugt til et par hakkebøffer og som tilbehør lavede jeg en råkost af en rest spidskål, stribede rødbeder og en appelsin samt lidt A38 som dressing.

Ind imellem bliver jeg lidt nervøs for, om jeg nu når at få det hele pakket ned. Efter planen skulle Datterens værelse klares i dag og det lykkedes stort set.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar