søndag den 24. februar 2013

Kold tur og dejlig mad

I går havde jeg besøg af en tidligere kollega...

...og da min lejlighed var blevet overdraget til Datteren og fem af hendes efterskoleveninder i weekenden,  måtte min tidligere kollega, lade os kalde ham GMM, og jeg mødes i byen.

Vi startede med en noget kold tur omkring Slotssøen, hvor Koldinghus tronede som sædvanlig, stolt og flot og upåvirket af kuldegrader og is på søen.



Men trods kulden var der også tegn på forår!

Efter den kolde tur trængte vi til varme og mad og valgte at besøge Marcellos Café og Restaurant. Jeg havde ikke været der før og det viste sig, at være en rigtig god oplevelse. Meget lækker mad i flot servering, god betjening og priser, hvor de fleste kan være med.


Jeg fik en salat Taco-Wako - d.v.s. en mexicansk inspireret salat med kylling og oksekød i gorgonzolasovs serveret på salat sammen med tortillachips samt guacamole, cremefraiche og salsa. Det smagte rigtig godt.



GMM valgte en lækker pastaret og en ostetallerken til dessert.

Det bliver ikke sidste gang, at jeg kommer på Marcellos :-)


2 kommentarer:

  1. Hej Anne!
    Rigtig fin blog :-)!

    Har du en mail, hvor man kan kontakte dig?

    Fortsat god dag.

    Mvh Søren
    www.friendfood.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søren,

      Mange tak.
      Har lige kigget lidt på www.friendfood.dk. Ser ud som en sjov ide.

      Min mail er anneskip@gmail.com

      Slet