torsdag den 12. juni 2014

Anne Naturglad - tilbage igen....




På utallige opfordringer (tak til min far, min kollega Heidi og mine veninder) har jeg valgt at prøve kræfter med blogskriveriet igen.

Det er næsten et år siden, jeg valgte at holde en pause på min blog og meget er sket siden. En af de væsentligste grunde til at jeg stoppede sidste sommer var manglende tid. Dengang boede jeg i Kolding og arbejdede på Vestfyn, hvilket gav en daglig transporttid på omkring 3 timer. Så der var ikke så meget tid og overskud, når jeg endelig var hjemme.

Jeg arbejder stadig på Vestfyn, til gengæld bor jeg nu så tæt på mit arbejde, at jeg kun bruger omkring 3 minutter på transporttid til mit arbejde. Og det betyder, at jeg har meget mere fritid, som f.eks. kan bruges til at skrive på en blog.

Ind imellem når jeg har fået lavet noget spændende mad eller har haft nogle gode oplevelser i naturen har jeg da også savnet at dele oplevelserner med andre på bloggen. Omvendt har jeg også tænkt, at der er så mange der har en madblog i dag og er der i virkeligheden nogen der gider at læse netop min blog blandt alle de mange, der er at vælge imellem.

Men jeg kan jo godt lide at skrive, jeg kan godt lide at tage billeder, så hvorfor ikke prøve igen og se om der faktisk er nogen derude, der synes det er sjovt at følge netop mine oplevelser og tanker om  maden, naturen og andre ting i livet.

3 kommentarer:

  1. Weeeeee :-D

    Jeg er så glad for, du er tilbage... og jeg gider netop godt læse din blog, fordi du er så alsidig og ikke alting nødvendigvis behøver handle om mad.

    Dine natur-oplevelser... dem går jeg ikke glip af :-D

    - Pia

    SvarSlet
  2. Hej Anne

    Dejligt, at du er tilbage igen. Der er rigtigt, at der er mange madblogs, men de er jo alle forskellige. Jeg glæder mig til at læse med her, både når du skriver om gode naturoplevelser og spændende mad.

    MVH
    Inge V.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog dejligt at læse jeres kommentarer om min blog. Det er trods alt sjovest at skrive, hvis der faktisk også er nogen, der gider at læse det man skriver. Og der vil både komme madopskrifter og naturoplevelser igen. Jeg bor et rigtig dejligt sted med masser af natur omkring og får både gået og cyklet ture, så det skal der nok komme noget om. Og maden - ja der skal jo laves mad hver dag og så er det sjovt at fortælle om det, når man får prøvet noget særligt lækkert, sjovt eller spændende :-)

    SvarSlet