fredag den 14. august 2015

Ferie - lige om lidt....

Så blev det min tur til at komme på ferie.

I morgen rejser jeg til Korsika, hvor jeg skal på vandreferie med Topas. Det glæder jeg mig rigtig meget til. En hel uge hvor jeg bare skal vandre i flot natur,hygge mig med andre vandreglade mennesker, spise (forhåbentlig) spændende mad og ellers bare nyde det.

Det betyder også, at bloggen vil ligge stille hen den næste uges tid. Men så skulle jeg også gerne komme tilbage med billeder og historier om mad og natur på Korsika.




2 kommentarer:

  1. Hej Anne

    Det lyder spændende. Glæder mig til at læse om dine oplevelser. Rigtig god tur.

    Venlig hilsen
    Inge V.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inge,
      Mange tak :-) Det blev en rigtig fantastisk tur, masser af flot natur og masser af lækker mad. Det kommer der noget om i de næste indlæg.

      Slet